الگوریتم های گوگل در بینگ

عوامل موثر و الگوریتم های موتور جستجوگر Bing آی تی مگ

اما بینگ نیز اخیرا با استفاده از هوش مصنوعی، دقت جستجو خود را افزایش داده است. شما می‌توانید هم‌زمان از هر دو موتور جستجو در مواقع مختلف بر اساس قابلیت‌های آن‌ها و نیازهایتان خودتان استفاده کنید. داده‌های مخاطبان نشان می‌دهد که بیش از ۶۰ درصد از کاربران بینگ در محدوده سنی ۲۵ تا ۳۴ سال هستند و در بین کاربران ۴۵ تا ۵۴ ساله از گوگل محبوب‌تر است. نمودار سهم بازار جستجوی جهانی نشان می‌دهد که بینگ ۱.۶۳ درصد از این سهم دارا است. ابزار Market Explorer به ما نشان می‌دهد که گوگل به‌وضوح رهبر بازار است.

استفاده از خدمات سئو سایت می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا با اصول جدید همگام شده و رتبه بهتری در نتایج جستجو کسب کنند. الگوریتم گوگل یکی از قدرتمندترین الگوریتم های گوگل است که در سال ۲۰۱۳ برای نظارت بر وب سایت‌های فروشگاهی معرفی شد. الگوریتم‌های گوگل مجموعه‌ای از فرمول‌ها و قوانین پیچیده‌ای هستند که موتور جستجوی گوگل برای ارزیابی و رتبه‌بندی صفحات وب و ارائه اطلاعات به یک پرس‌وجو، از آن‌ها استفاده می‌کند. الگوریتم‌ها میلیاردها محتوا را در فهرست گوگل جستجو می‌کنند و به دنبال عبارات و کلمات کلیدی منطبق با پرس و جو می‌گردند. الگوریتم گوگل یکی دیگر از الگوریتم های گوگل است که در سال ۲۰۱۷، به‌صورت غیررسمی توسط گوگل معرفی شد. موتورهای جستجو یک نرم‌افزار یا سیستم آنلاین است که به کاربران امکان می‌دهد در وب و دیگر منابع اطلاعاتی مانند وب‌سایت‌ها، صفحات وب، تصاویر، ویدئوها، اسناد، و محتواهای دیگر جستجو کنند.

اینگونه تبلیغات معایبی مانند کاهش سرعت لود سایت، آزاردهندگی ، کاهش بازدید وب سایت و در نتیجه کاهش محبوبیت وب سایت شما را در نزد موتور های جست جو را خواهد داشت هم چنین وب سایت شما توسط الگوریتم پیج لایوت جریمه خواهد شد. در آماده سازی الگوریتم mobile-friendly، بینگ به تازگی یک تگ mobile-friendly، مشابه تگ mobile-friendly در گوگل معرفی کرده است. علاوه بر این، بینگ در نظر دارد یک ابزار تست برای تشخیص mobile-friendly یک صفحه، درست مانند آزمون های گوگل راه اندازی کند. این الگوریتم کبوتر گوگل باعث می شود نتایج جستجو در گوگل بر اساس موقعیت مکانی و محلی نمایش داده شود. بینگ به راحتی می تواند محتوای فلش را بررسی کند و حتی به آن  علاقه دارد و به دامنه هایی که محتوای flash دارند امکان دارد رتبه بهتری نیز اختصاص دهد اما گوگل هیچ علاقه ای به این نوع محتوا ندارد و آن را ایندکس نمی کند. جستجوی ویدیو در بینگ به طور قابل توجهی بهتر از گوگل است که مهم ترین تفاوت آنها در این حوزه نیز می باشد.

اگر از اثبات اینکه یک ربات نیستید به Google خسته شده‌اید، بینگ با آغوش باز از جستجوهای بیش از حد شما استقبال می‌کند. بینگ جستجوی شما را از منبع VPN/Tor به عنوان فعالیت مشکوک علامت گذاری نمی‌کند، زیرا دارای تنظیمات داخلی خود برای تغییر کشور و مکان جستجو است. امیدواریم در پایان از مطلب بررسی سئو از نظر بینگ و مقایسه آن با گوگل استفاده لازم را برده باشید. هدف آژانس و آکادمی دی ام روم این است که با مشاوره و همراهی درست، بتوانید از تمام پتانسیل‌های فضای دیجیتال برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده کنید. از سوی دیگر متخصصانی را آموزش دهیم که با نتایج ارزش‌ آفرین و قابل‌ تحسین، فضای قابل اعتمادتری در اکوسیستم دیجیتال ایران خلق کنند. احتمالا اکنون باید متوجه شده باشید که انتخاب بین گوگل یا بینگ، کاملا بستگی به انتظارات و ترجیحات شما دارد.

تعداد مهندسین بیشتری داریم که در حال کار بر روی سیستم جستجویی هستند تا آنچه که امروز موتور جستجوی گوگل ارائه می‏کند متفاوت تر از هر زمان دیگری در گذشته باشد. تو یه صفحه نتایج جستجوی بینگ، ممکنه یه بلوک از نتایج اسپانسر شده رو ببینید که به دنبالش یه بخش کوچیک از نتایج ارگانیک میاد. ولی زیر اونا، احتمالاً یه بلوک دیگه از نتایج اسپانسر شده پیدا می‌کنید. به عبارت دیگه، تو بینگ جدا کردن نتایج اسپانسر شده از نتایج ارگانیک سخت‌تره. تبلیغات کلیکی رو با کلمات کلیدی تو یه عبارت جستجو مطابقت میده تا لینک‌های اسپانسر شده‌ای که احتمالاً کاربرها روش کلیک می‌کنن رو ارائه بده. هم گوگل و هم بینگ تبلیغات پولی مرتبط رو به بالای هر صفحه نتایج جستجو می‌فرستن، ولی همیشه با یه اخطار که نشون میده صفحه یا محصول اسپانسر شده‌ست.

با توجه به اینکه بینگ از هوش مصنوعی چت جی پی تی استفاده می‌کند و به کمک اتصال آن به موتور جستجو خود نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. در این بخش از سری مطالب آموزش سئو و بهینه‌سازی وب ، با مطلب بررسی سئو از نظر بینگ و تفاوت‌های آن با گوگل در خدمت شما خواهیم بود تا کاربرانی که درخواست معرفی این موتور جستجو و همچنین آشنایی با الگوریتم سئو آن را داده بودند ، با آن نیز آشنا شوند. گوگل یا بینگ از الگوریتم‌های جستجوی مختلفی برای تجزیه‌و‌تحلیل، رتبه‌بندی و نمایش صفحات وب بر اساس پرس‌وجوهای کاربران استفاده می‌کنند. گوگل برای بهتر کردن تجربه‌ی جستجو، الگوریتم‌های امتیازدهی به صفحات‌وب را بهتر می‌کند تا محتوایی با کیفیت بیشتر را به کاربران ارائه‌ دهد. اما چت‌بات‌های مبتنی‌بر مدل‌های زبانی مرتب درحال یاد گرفتن هستند تا پاسخ‌های درست‌تر، جامع‌تر و باکیفیت‌تری را در اختیار کاربر بگذارند.

به‌طورکلی، سرعت‌پاسخ‌گویی به‌طور سرنوشت‌سازی در گوگل یا بینگ متفاوت نیست. از جمله این وظایف می‌توان به سریع‌تر نوشتن اسناد و ایمیل‌ها، تولید کد برنامه‌نویسی بدون نیاز به دانش فنی، یادگیری زبان‌های جدید و غیره اشاره داشت. گوگل بارد، از داده‌های بزرگ و متنوع گوگل جهت توسعه زیرساختی خود استفاده کرده است. گوگل بارد قابلیت تولید محتوای متنی بر اساس درخواست کاربران با نهایت دقت و اصالت را دارد. این تفاوت‌های گوگل یا بینگ برخاسته از سیاست‌ها و ماهیت مختلف پلتفرم‌ها است. با ارائه این سورس‌ها، توسعه جستجو پیشرفت می‌کند اما اصالت پاسخ‌ها تا حدی تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد.

گجت ها در سال 2017 نیز به عنوان یک فاکتور اصلی در سئو مطرح هستند بنابراین در طراحی سایت خود حتما مطابق با برنامه این گجت ها رفتار کنید تا از رقبای خود عقب نمانید. در حالی که گوگل بدون شک موتور جستجوی بهتریه، بینگ داره عمدتاً به لطف یکپارچه‌سازی‌های هوش مصنوعیش، سریع جبران می‌کنه،. بینگ خیلی از ویژگی‌ها و طراحی‌های گوگل رو کپی کرده و حتی روشون ساخته؛ تنها ایرادش اینه که نمی‌دونه کی باید با متن و المان‌های رابط کاربری متوقف بشه. در همین حال، گوگل مجبور شد با Copilot بینگ رقابت کنه که منجر به انتشار ویژگی آزمایشی Search Generative Experience شد. خیلی خوبه که می‌بینیم پادشاه موتورهای جستجو بالاخره با رقابت روبرو شده.

گوگل اطلاعاتی که به نفع عموم باشه رو حفظ می‌کنه، پس اگه یه بازیگر معروف یا سیاستمدار هستید، شانسی ندارید. ولی این لیست یه نمای کلی خوب از چیزهایی که موتور جستجو هر بار که یه پرس و جو رو پردازش می‌کنه در نظر می‌گیره، بهمون میده. همچنین مهمه که اشاره کنیم خود عبارت جستجو روی این فاکتورهای رتبه‌بندی تأثیر می‌ذاره. در اینجا، می‌خوام درباره گزینه‌های اضافه‌ای صحبت کنم که این دو موتور جستجو مستقیماً تو موتورهای جستجوشون یکپارچه می‌کنن. هر دو موتور جستجو به شما اجازه میدن موقع خرید از فروشگاه‌های آنلاین مختلف بگردید، بر اساس کلمات کلیدی دنبال تصاویر و ویدیوها بگردید، اخبار مرتبط با جستجوتون رو پیدا کنید و چند گزینه دیگه مثل پروازها.

در سال 2016 طراحی سایت موبایل دوستانه اهمیت بسیار بالایی خواهد داشت و تاثیر به سزایی بر سئو سایت دارد.بنابراین از طراحی سایت به صورت غیر موبایل دوستانه پرهیز کنید. در حال حاضر بسیاری از کاربران، اخبار را در گوشی های هوشمند خود می خوانند بنابراین، طراحی سایت متناسب با گوشی های همراه امری مهم و ضروری است. با این تفاسیر، به گفته Rhea Drysdale، مدیر عامل شرکت Outspoken Media Inc، که یک شرکت مشاور سئو است، محتوای اصلی نسبت به گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار است. هرچه شما بتوانید محتوای یونیک بیشتری ایجاد کنید، خواه این محتوا عکس، فیلم و یا یک متن بلند باشد، به طور کلی هر محتوایی که کاربر را مشتاق به خواندن و اشتراک گذاردن نماید، برای سئو بهتر است. تمام حقوق مادی و معنوی این مقاله طراحی سایت متعلق به شرکت طراحی سایت طرح و پردازش مبنا به آدرس سایت -co.com می باشد.

نتایج جستجو با بخش “افراد همچنین می‌پرسند” شکسته میشن، که چند تا سؤال خیلی مرتبط رو نمایش میده، و بعدش نتایج جستجوی دیگه‌ای که گوگل برای عبارت جستجوی شما انتخاب کرده میاد. من کم و بیش نتایج مشابهی رو توی هر دو موتور جستجو می‌گیرم، با یه تفاوت عمده – گوگل به طور مداوم پست‌های کورا، ردیت و سایر انجمن‌ها رو به بالای اکثر نتایج جستجو می‌فرسته. این تا حدی یه پیشگویی خودکامه، چون اضافه کردن “Reddit” به آخر یه عبارت جستجو به یه عادت رایج بین خیلی از ما تبدیل شده. اولا، در یک سالی که از به راه اندازی بینگ گذشته است، جامعه کاربری آنلاین بزرگی برای آن با وبلاگ ها و فروم ها برای موضوعات مختلفی، از جمله بهینه سازی موتورهای جستجو، به راه افتاده است. برای دیدن به روز رسانی های مربوط به موتور جستجو به وب لاگ های بینگ سر بزنید، و برای ارتباط با افراد علاقه مند به این موضوع از فروم های بینگ دیدن کنید.

البته این شروع ادغام هوش مصنوعی در موتور های جستجو است و این رقابت در آینده جذاب تر نیز خواهد شد. سهم بازارگوگل در مقایسه با بینگ سهم بازار به طور قابل توجهی بیشتری دارد. تا فوریه ۲۰۲۱، گوگل ۸۶٫۶ درصد از بازار جستجوی جهانی را به خود اختصاص داده است، در حالی که بینگ ۶٫۷ درصد از بازار جستجوی جهانی را به خود اختصاص داده است. این یک تجربه کاملاً جدید در موتورهای جستجو است ، که بسیاری از مردم از آن مطلع نیستند. بینگ به طور برجسته ویژگی “My Saves” را نمایش می دهد که به شما امکان می دهد همه نتایج جستجو را در یک مکان ذخیره کنید. اگر “علایق من” را ذخیره کنید ، پیشنهادات جستجو در موضوعات مورد علاقه خود را دریافت می کنید.

هرسال روندهای جدیدی برای سئو و طراحی سایت ارائه می شود که البته به کاربردن تمام این روندها در طراحی سایت و سئو ضروری و مفید نیست. سال جدید با تغییراتی در بازار کسب و کارها و همچنین محصولات و خدمات همراه است، از این رو بازاریابان سعی در بهبود رتبه بندی سایت (سئو) خود دارند. در این مقاله از مقالات آموزش طراحی سایت و سئو قصد داریم چند نمونه از ترفندهای ساده برای بهبود سئو در سال 2016 که می توانید از آنها بهره بگیرید را برای شما کاربران عزیز ارائه دهیم. صفحاتی که دارای بازدیدکنندگان زیادی هستند اما حاوی اطلاعات درستی نیستند، با کاهش رتبه مواجه خواهند شد.چنین الگوریتم به روز رسانی تغییرات قابل توجهی در نتایج موتورهای جستجوی صفحات ایجاد خواهد کرد. آزمایش جامع انجام شده توسط تیم تحقیقات نشان داده است که وب سایت های دارای محبوبیت کمتر به KBT بالایی دست پیدا کرده اند در حالی که سایت های بسیار محبوب مانند سایت های شایعات بی اساس دارای KBT پایینی هستند.

مهندسین بخش جستجوی گوگل الگوریتمی را طراحی می‏کنند که با سرعت بازگشت به موقع ربات جستجوگر، با کیفیت، متمرکز و پاسخگوی جستجوهای مردم باشد. اگه نمی‌خواید روشون کلیک کنید، می‌تونید پایین بیاید تا به نتایج ارگانیک برسید که زیر نتایج اسپانسر شده قرار دارن. این به خاطر اینه که الگوریتم‌های گوگل و بینگ به روش‌های کمی متفاوت کار می‌کنن. می‌تونید مستقیماً از صفحه جستجو از نقشه گوگل استفاده کنید، در حالی که بینگ شما رو مجبور می‌کنه بخش “Maps” رو باز کنید. علاوه بر این، گوگل اطلاعات بیشتری درباره قیمت‌ها، ساعات تعطیلی و آدرس‌های خیابون ارائه میده.

از سوی دیگر، گوگل علنا ​​اعلام کرده است که از کلمات کلیدی متا در الگوریتم رتبه بندی خود استفاده نمی‌کند. هم گوگل و هم بینگ نتایج جستجوی محلی از جمله فهرست نقشه ها و اطلاعات کسب و کار محلی را ارائه می‌دهند. اینجا می توانید به بهترین مقالات آموزشی در موضوعات مرتبط فناوری و آموزش های کاربردی و عمومی مرتبط با کامپیوتر و گوشی بصورت رایگان دسترسی پیدا کنید. همچنین سعی خواهیم کرد به مرور با بهترین دوره های آموزشی رایگان مجازی در موضوعات موردنیاز وب فارسی همراه شما باشیم. هدف ما رفع چالش های شما در کلمات کلیدی پرجستجوی تکنولوژی و فناوری روز می باشد.

گوگل تا زمانی که لینک‌هایی از تمام دامنه‌ها عاری از اسپم و تازگی داشته باشد، آنان را به سرعت ایندکس می‌کند. این در حالیست که الگوریتم‌های بینگ، دامنه‌هایی مانند .edu ، .gov ، .mil ، و غیره را بسیار بهتر و در اولیت قرار می‌دهند. حالت هوش مصنوعی گوگل برخلاف موتور جستجوی استاندارد آن، اطلاعات را خلاصه می‌‌کند بدون نمایش لینک‌ها، کارت‌هایی برای کاوش عمیق‌تر ارائه می‌دهد. این قابلیت برای پرسش‌هایی مانند مقایسه‌ی محصولات، راهنمایی و محاسبات روزمره طراحی شده است و امکان پیگیری سؤالات بعدی نیز در آن وجود دارد. تسلط به الگوریتم‌ها و درک نحوه کارکرد آن‌ها به مدیران سایت‌ها و متخصصان سئو کمک می‌کند تا سایت خود را مطابق با استانداردهای گوگل بهینه‌سازی کنند و در نتیجه، رتبه بالاتری در نتایج جستجو بگیرند. به این ترتیب، برای موفقیت در سئو و جلب توجه بیشتر کاربران، درک و اجرای اصول این الگوریتم‌ها ضروری است.

منتها بدون تردید برای یک وبمستر به این شکل نمی باشد و یک وبمستر پیروز، این سهم ۱۷% را ندیده نمی‌ گیرد. این سهم از بازار کلیک، ممکن است برای یوزرهای عادی اینترنت، قابل چشم پوشی و حتی مسخره آمیز باشد. این نوشته، ترجمه ای می باشد از سری مقاله های JOURDAN ROMBOUGH، نگارنده با رعایت کردن اصل امانت داری در ترجمه، دست به تالیف در قسمت هایی که احتیاج به توضیح های بیشتر به سبب درک بهتر مبحث برای مخاطب فارسی زبان بود زده است. کپی‌رایت © ‏ کلیه حقوق این وبسایت متعلق به وبسایت رادزاد بوده و هرگونه کپی برداری از مطالب آن، بدون ذکر منبع ممنوع می باشد. و به خصوص وبمستران ایرانی که دائما با محدودیت‌های یاهو برای کشور ایران مواجه بود. اقدام به تالیف در بخش‌هایی که نیازمند توضیحات بیشتر جهت درک بهتر موضوع برای مخاطب پارسی‌زبان بود را نموده است.

گوگل اعلام کرده است که سیگنال های اجتماعی یک عامل رتبه بندی مستقیم نیستند، اگرچه بحث هایی در بین متخصصان سئو در این مورد وجود دارد. در مجموع، هوش مصنوعی پشتیبان بینگ چت آخرین دستاوردهای علم هوش مصنوعی را برای ارائه تجربه چت هوشمند و طبیعی به کاربران به کار گرفته است. این چتبات به کمک هوش مصنوعی پیشرفته قادر است به سوالات کاربران پاسخ داده و با آنها به صورت طبیعی تعامل کند. گوگل و بینگ هر دو موتور های جست و جو گری هستند که کاربران آن ها به راحتی میتوانند با سرچ کلماتی در آن ها، به پاسخ های خود دست یابند.این دو موتور جست و جو گر تفاوت های عمده ای با یک دیگر دارند که در ادامه بیشتر به آن ها پرداخته میشود. در حالی که اکثر مردم ترجیح می دهند از گوگل استفاده کنند ، موتور جستجوی مایکروسافت در واقع جایگزین جستجوی مورد علاقه گوگل در بسیاری از کشورها است. جستجوی نوار کناری در Google با یک کلیک راست ساده غیر از افزونه ها در دسترس نیست .

در حالی که نتایج SERP در هردو متفاوت به نظر می رسد ، اما آنها شامل لیست هایی از فهرست ها ، رتبه بندی ها ، نقشه ها ، وب سایت های شرکت و تبلیغات هستند. بینگ آخرین نام موتور جستجوی مایکروسافت است که قبلاً Windows Live Search و با موتور جستجوی MSN شناخته می شد. مایکروسافت بینگ را به عنوان موتور تصمیم گیری  معرفی می کند و هدف آن را ارائه نتایج فراتر از متون و مطالب نوشتاری بیان می نماید. یاهو و بینک ارتباط نزدیکی دارند و تقریبا به یک شکل نتایج را ارائه می دهند. از اونجایی که بیشتر دستگاه‌های موبایل دوربین دارن، اپ گوگل خیلی دوربین-پسنده. کاربرها می‌تونن عکس بگیرن یا اسکرین‌شات بگیرن و از گوگل استفاده کنن تا چیزهایی که داخل تصاویر هست رو جستجو کنن.

هر دو موتور جستجو اطلاعات شخصی رو برای بهبود تجربه کاربر جمع‌آوری می‌کنن. ولی هیچ کدوم از موتورهای جستجو این داده‌های شخصی رو به اشخاص ثالث نمی‌فروشن یا اجاره نمیدن. با این حال، هم گوگل و هم بینگ این اطلاعات رو برای اهداف بازاریابی با اشخاص ثالث به اشتراک می‌ذارن. تفاوت اصلی اینه که گوگل ابزارهای داخلی برای جستجوی کتاب‌ها و دسترسی مستقیم به Google Finance از طریق موتور جستجو داره، در حالی که بینگ به شما دسترسی سریع به Copilot، املاک و مستغلات مایکروسافت بینگ و سفر مایکروسافت بینگ میده. توجه داشته باشید که هر دو شرکت هنوز ابزارهای معادل دارن؛ فقط اونقدر قوی تبلیغ نمیشن. مثلاً، گوگل املاک و مستغلات گوگل رو داره، و مایکروسافت اطلاعات سهام رو تو MSN Money نشون میده.

اگر خواهان پیشرفت سریعتر نسبت به دیگر رقبا هستید الزامیست که تمامی استانداردها را رعایت کنید. Schema فاکتور کد نویسی هدف دار است که اطلاعات را ارائه می دهد و به موتورهای جستجوگر کمک می کنند که جنس و نوع محتوای موجود در طراحی سایت شما را شناسایی کنند. گوگل بیش از دو سوم بازار را کنترل می کند ، و رعایت تاکتیک های مدنظر گوگل در سئو مطمئنا مهم است. بینگ / یاهو بخش نیز حدود 30 درصد بازار جستجو را در اختیار دارند  ، و این شما هستید که باید تصمیم بگیرید کدام موتور جستجو برای کسب و کار شما مناسب تر است. به نظر می رسید جستجوهای محلی ، نزدیک ترین شباهت Google ، Bing را تشکیل می دهد.

Bingle به شما امکان مقایسه نتایج یک عبارت جستجو در موتورهای جستجوی متفاوت را در کنار هم می دهد تا شما بتوانید تفاوت ها را در موتورهای جستجوی متفاوت ببینید. بارها پیش آمده که یک وب‌سایت دارای چندین دامنه است که با ریدایرکت کردن، یک دامنه را به عنوان دامنه اصلی به موتور جستجوگر معرفی می‌کند. در حالی که الگوریتم‌های گوگل، هر دو ریدایرکت 301 و 302 را می‌پذیرند، اما بینگ رسما اعلام کرده که در این موارد، تنها ریدایرکت‌های 301 را مورد قبول می‌داند. درودی دوباره همراه با دنیا دنیا عرض ادب و احترام به تمامی عزیزان و دوستانی که در رابطه با الگوریتم‌های بینگ و یاهو پرسیده بودن. در این مطلب تلاش خواهم کرد، مختصر و مفید، این الگوریتم‌های ناشناخته را معرفی کرده و به جستجوی تفاوت‌ها و شباهت‌های آن با الگوریتم های گوگل بپردازم. این نوشته، ترجمه ایست از سری مقالات JOURDAN ROMBOUGH، نگارنده با رعایت اصل امانت داری در ترجمه، اقدام به تالیف در بخش‌هایی که نیازمند توضیحات بیشتر جهت درک بهتر موضوع برای مخاطب پارسی‌زبان بود را نموده است.

هر دو موتور جستجو با هدف اصلی یافتن بهترین نتایج مرتبط با جستجوی کاربر عمل می‌کنند. هر دو به طور مداوم در حال ارتقا و بهبود الگوریتم‌های خود هستند تا کیفیت نتایج را بهبود ببخشند.هر دو از نشانه‌ها و علائم مختلفی برای رتبه‌بندی و فهرست‌بندی صفحات استفاده می‌کنند. نتایج جستجوی بینگ، بسیار قدیمی‌تر از گوگل است و این موضوع برای وب‌مستران از آن نظراهمیت دارد که می‌توانند به قدمت محتوایی که در بینگ به ثبت می‌رسد، مطمئن باشند. اما در بینگ محتوای رسانه‌ای سریعتر ایندکس شده و مهمتر از محتوای متنی نیز می‌باشد. دستور عملکرد بینگ برای ایندکس کردن محتوا کمی متفاوت است و به نظر می‌رسد برای ایندکس کردن محتوای متنی کمی مردد عمل می‌کند و بیشتر به محتوای رسانه‌ای که سندیت بیشتری دارد ، اهمیت می‌دهد. با توجه به آمارهای منتشر شده در سال ۲۰۱۹ گوگل با داشتن سهم ۹۰ درصدی، همچنان در صدر محبوب‌ترین موتورهای جستجو قرار دارد و بعد از آن به ترتیب بینگ، بایدو، یاهو و یاندکس قرار دارند.

این موضوع البته قابل توجیه است؛ چراکه گوگل ترنزلیت براساس فیدبک کاربران، کیفیت ترجمه‌ها را بهبود می‌بخشد و می‌توان حدس زد اکثر کاربران ترجیح می‌دهند کدام ابزار ترجمه را برای ارسال فیدبک، انتخاب کنند. پس از انتخاب کاندیدها، نوبت داور مرحله آخر یعنی الگوریتم Whole Page است. این الگوریتم با سازماندهی کاندیدها، بهترین نتایج را بر اساس عبارت جستجوشده برای نمایش به کاربر، دسته‌‌‌‌بندی می‌‌‌‌کند. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله سئو چیست و چه کاربردی دارد را مطالعه کنید. رعایت این موارد و سئو داخلی اصولی به شما کمک می‌کند تا محتوایی مفید و مرتبط تولید کنید که نه‌تنها برای کاربران، بلکه برای الگوریتم‌های گوگل نیز ارزشمند باشد.

گوگل فهمیده که کاربرها عاشق خوندن نظرات و تجربیات هستن، پس به پست‌های انجمن‌ها تو تعداد فزاینده‌ای از جستجوها اولویت داده میشه. مثلاً، من عبارت “چرا لپ‌تاپم صدا نداره” رو تو هر دو موتور جستجو تایپ کردم. گوگل دو تا مقاله و چند تا ویدیو رو نشون داد قبل از اینکه به انجمن Microsoft Community و کورا برسه. در مقابل، بینگ حتی یه پست انجمن هم تو صفحه اول نتایج جستجو نشون نداد. در مقایسه بین گوگل و بینگ آمار به طور واضح نشان می‌دهد که گوگل برتری قابل توجهی دارد اما این به معنای پایان کار بینگ نیست و بعد از معرفی شدن هوش مصنوعی بینگ این موتور جستجو رشد قابل توجهی داشته است. الگوریتم‌های گوگل موقعیت مکانی شما را بر اساس تنظیمات رایانه و آدرس IP شما تشخیص می‌دهند.

این الگوریتم در واقع از "قانون کپی رایت هزاره دیجیتال" (DMCA) حمایت می کند. از مقاله طراحی سایت بالا می شود نتیجه گرفت مالکین وب سایت باید به فکر سئو محلی نیز باشند برای مثال از نقشه گوگل و سایر ابزارهایی که گوگل برای تشخیص موقعیت جغرافیایی استفاده می کند در وب سایت خود بهره گیرند. تمام حقوق مادی و معنوی این مقاله متعلق به شرکت طراحی سایت مبنا به آدرس وب سایت -co.com می باشد. اولین نکته ای که باید به آن توجه شود این است که گوگل و بینگ واقعا با یکدیگر متفاوت اند. ما می توانیم این موضوع را به شکل تصویری توسط ابزار کوچک و به درد بخوری به نام Bingle ببینیم.

شاید در نگاه اول سهم سایر موتورهای جستجو در مقابل گوگل ناچیز به نظر برسد اما موتور جستجوی  بینگ (Bing) با داشتن سهم ۸ درصدی و رشد جستجوها تا ۱.۳ میلیارد در ماه، در حال تبدیل شدن به یک رقیب جدی برای جستجوگر محبوب کاربران، گوگل است. الگوریتم گوگل دنس ممکن است رتبه‌بندی یک سایت را برای چند روز یا حتی چند ساعت تغییر دهد. این نوسانات موقتی هستند و پس از بررسی رفتار کاربران، گوگل به رتبه‌بندی اصلی و پایدار بازمی‌گردد.که می‌تواند برای مدیران سایت‌ها استرس‌زا باشد، اما باید توجه داشت که گوگل دنس به گوگل کمک می‌کند تا بهترین نتایج را برای کاربران ارائه دهد. این تغییرات معمولاً به معنی کاهش کیفیت نیستند و هدف آن ارزیابی کیفیت محتوا و واکنش کاربران است. هدف اصلی این الگوریتم کمک به موتور جستجو برای درک بهتر زبان طبیعی و عباراتی است که ممکن است پیچیده یا دارای معناهای ضمنی باشند.

حتی با ارتقای هوش مصنوعی اخیر بینگ، گوگل تسلط خود بر بازار را از دست نداده است. بنابراین، چه سازنده محتوا باشید چه کاربر دانستن الگوریتم های گوگل و چگونگی قرار گرفتن محتوا در رتبه‌بندی جستجوهای گوگل برای شما مفید است. الگوریتم موبایل گدون یکی از الگوریتم های گوگل است که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و تمرکز ویژه‌ای روی بهبود تجربه‌ی افرادی که از موبایل برای دسترسی به وب سایت‌ها استفاده می‌کنند. الگوریتم رقص گوگل نیز یکی دیگر از الگوریتم‌ های گوگل است که عملکرد جالبی دارد. عملکرد این الگوریتم که در اوایل دهه‌ی ۲۰۰۰ معرفی شد، به این ترتیب است که وقتی گوگل صفحات جدید وب سایت‌ها را ایندکس می‌کند و یا تغییراتی در الگوریتم خود می‌دهد، ممکن است نتایج جستجو تغییر کند. کاری که گوگل انجام می‌دهد این است که با بازی کردن با رتبه‌های صفحات مختلف، داده‌های متفاوتی را از کاربران دریافت کرده و در نهایت به این نتیجه می‌رسد که کدام صفحه باید در رتبه‌های بالاتر قرار بگیرد.

البته جستجو محلی مدتی است که معرفی شده است اما در سال 2017 از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد شد و به احتمال زیاد اجرایی می شود. سرویس مربوط به این جستجو ، Google My Business نام دارد که توسط شرکت گوگل ارائه شده است. تمام حقوق مادی و معنوی این مقاله طراحی سایت متعلق به شرکت طراحی سایت طرح و پردازش مبنا به آدرس سایت -co.com می باشد. با توجه به مقاله طراحی سایت ، الگوریتم حقیقت جدید بسیار امیدوار کننده است. با این حال، هیچ اطلاعاتی در مورد زمان راه اندازی دقیق آن در دسترس نیست. برای مثال با رعایت اصول خاصی به مرورگر گوگل میتوانید بگویید که در قسمت خاصی از سایت شما یک محصولی را به فروش میرساند و گوگل پس از درک این موضوع در هنگام نمایش نتایج اطلاعات جانبی مانند قیمت، وزن، میزان تخفیف و...

اگر به تولید محتوا توسط چت‌بات علاقه دارید، بینگ گزینه خوبی است و پاسخ‌های خلاقانه و طولانی‌تری به شما می‌دهد. ابتدا نیازها و انتظارات خود را مشخص کنید، سپس موتور جستجو مناسب خود را پیدا خواهید کرد. قبل از تصمیم‌گیری، می‌توانید یک آزمایش کوچک انجام دهید و جستجوهای مختلف را در هر دو موتور جستجو انجام دهید تا با ویژگی‌ها و عملکرد هرکدام آشنا شوید و تصمیم بهتری برای نیازهای خود بگیرید. هر چند توانایی گوگل در کنترل دقت محتوا و پاسخ‌های تولیدشده بیشتر است. گوگل به‌دلیل قدرت جستجو و ارتباط با منابع متعدد، احتمال دارد پاسخ‌های دقیق‌تر و جامع‌تری ارائه دهد.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/